Monday, April 15, 2013

Thanks! Part I

LOL how late is it when I am typing this!yet,it still a big big love for you all's wishes..*yucks--slap!
Im happy on it and i dont think next year will be ever better than this one

Yi Sing            :没有啦,最近走路还是觉得很热
Li Wei             :谢谢啦好朋友的男朋友 xD
Teik Seng        : F1认识到现在的运动员朋友,5年真的不多也不少,但你字体还是没变咧haha
Ah Ooi Ooi:    :你写到很不要脸咧,老天只是在惩罚我好吗??! haha
Chuen Xian     :我觉得我没有变成熟咯 总学长
Henyi              :为什么用铅笔写的? ><
Chiam Chiam  : 我有一直哭咩??
Ryan Goi        :我现在看到你就想起那间店 -.-
Dennis            :你的字真的不是随便的美!!!不要 emo 了
Kawaii           :6块胸肌!!geng 到......
Yen Yi            : haha Broono Mars!
Seong Yu       :在六的下面写 “+三” 是什么意思?
Darren Wong :还附送一支carlsberg -.-
Wan Chze      : 没钱买礼物送你! haha
Ze Kai           :你不是哲楷,你只是特刊三帅之一
Jagung           :很简短有力咯
Jia Wei          :害我被叫啤酒妹的罪魁祸首!
Qin Wei        : 去年的classmate! your drawing cute yo!
Stranger        :写第六十封信的人,你没有写名字!!

to be continued....


No comments:

Post a Comment